pozvánka

01.09.2006 - Aleš Gregor

[3l]Včera jsme se byli s kameničákama podívat v Benešově na pozměněný XC okruh. Už po cestě se nám pastaralo o zpříjemnění jízdy duo švestek, kterým se nelíbilo, že jedeme po dvojičkách. Já, jelikoš mám ke švestkám respekt a doma mě nenaučili lhát, jsem pravdivě a s pokorou odpovídal na jejich dotěrné identifikační otázky, abych je nerozhodil a aby postih byl co nejmenší. Ovšem jakmile dorazil Mirek třešňák začlo peklo. Obul se do nich jak do negramotů, začlo to otázkou proč stopujou cyklisty a né řidiče, pak stupňoval tlak vysvětlováním, že jízda ve dvojičkách je bezpečnější a po jejich odpovědi, že to asi těžko, protože když nás objížděli museli najet až do protisměru a že co kdyby tam něco jelo, tak je rozohnil dodatkem, že co prej nás co maj objíždět, když jede na proti auto. Během toho co nás opruzovali kolem projelo auto co předjíždělo na plný. To byl oheň na Mirasův slovník - Takovýhle by ste měli stavět - tihle jsou nebezpečím komunikací a vy tady dusíte nás cyklisty! To se do toho vložil druhej týpek s čapkou. To se jako máme rozpůlit, kdybyste nezdržovali a spolupracovali, tak už sme to měli vyřízený a byl náš.

[2r]Otevřel kufr zánovní felície a bleskově se vytasil s bločkem - 1500,- 2500,- 2000,- 1000,- četl cifry z papírků, když já vytáhnu tenhle bloček, tak pánové pod litr nejdu.. řikám si a kurva - a já kokot mu nahlásil přsnou adresu i jméno... No Ještě chvilku se to hašteřilo, ale Miras situaci zvládnul excelentně, takže jsme odjížděli s pokutou - Vyřešeno domluvou. Když borci nastupovali do feldy, tak to bylo se slovy, a vyjedeme až po nich, aby nemuseli zase zastavovvat.. :) Prostě sme kápli na rozumný lidi :) Ovšem chápání cyklisty jako součásti silničního provozu - se všim všudy - to tu bude ještě dlouho trvat, než se to zažije. Zpomalit, když nemůžu předjet - tak toho bych se chtěl alespoň dožít. :)

[4l]No přijedeme do Benešova, kde si od Ády Myšíkový beru dres co sem tam nechal na jaře na [url=www.bikebase.cz/race.php?ARTICLES&RACEID=198]Mirasově švihu[/url] a vyrážíme s malim Mistrem Milanem Myšíkem (piko tripl M) na tra. Průvodce je to vskutku luxusní. Nejsem si uplně jistej výčtem jeho úspěchů v bikrosu, ale je to jeden z našich nejlepších jezdců. Letos dokonce vícemistr evropy, prostě žádný ořezávátko. Ve sjezdech suveréně první a ve výjezdech taky i když ještě věkem nepatří ani mezi juniory.

[5l] [6l]K trati. Hlavní pořadatel Milan Myšík (KUR Sport), lehce mění tra zpravidla každým rokem, ale letošní změny jsou drobet hrubšího rázu. Ale zase nezmizela louka, kterou nenávidim :) Jinak je tra absolutně super. Od startu až před panelku je tra tožná s loňskou, ale pak se prudce ohybá zpátky nahoru a po přejezdu louky přichází nehrubší změna - průjezd rokličkou a dole potůčíček. Jede se to vbahně a dole je slušná stopka. Milan to profrčel jak nic, tak jdu za nim. Dole se zapichuju do bahna, ale ustojim to a projíždim. Byl jsem ale poslední kdo to dal... Za mnou ajn mal rodel jumpe a ostatní radči přenášej. Je to lahůdka, která se i těžko chodí. Tohle moc chválim :)

[9l] [11r]Další změna je za průjedem kolem zahrádkářský kolonie. Vjede se tam na tra v protisměru tý loňský a hustym pomalym výjezdem po louce se dojede až na bikrosku, kterou tam Myšáci udělali na trénování. Celá bikroska se projede - a to pěkně přes všechny dvojáčky a trojáčky a klopenku a na konci se otočí a napojí se na panelku a pak už po asfaltu do cíle. Bikroska je super, Milan tvrdil, že první dvoják se dá dát i na horskym - pochybuju ale, že to bude někdo skákat. Projet rozumnou rychlostí se to ale dá uplně bez problémů, je to příjemný zpeztření, který jinde asi těžko zažijete. Tak když Milan vyhodí příští rok tu nudnou louku, tak to bude uplně super XC tra :)

[14l] [19r]Závěr prohlídky poněkud pokazila hromadná srážka, kdy jsem neubrzdil svůj stroj a ve smyku podsekl stojícího Vojtu... Ten na mě upadl, prošlápnul mi koleno a zlomil si předposlední vlas. K dovršení celé kolize na nás zeshora spadnul Roman, kterej přilítnul z dropu na bikrosce. Naštěstí sme se ztoho Na ráně vylízali výbornou sekačkou (pro švesky: zelenou sme fakt neměli - ani jednu) a když sem jel za tmy domu, tak mi ani ten čtyřkilometrovej kopec na Prácheň nepřišel tak hnusnej jako jindy... :)

Tady je pár fotek, závod se jede už tuhle neděli, 3.9.2006 a v sobotu je v Rumburku [url=www.bikebase.cz/race.php?RACE&RACEID=168]Zeleňák[/url], tak zajďte i tam dát lehce 50 na rozjetí :) Pořádaj to lesáci z Rumbasa v čele s ó velkomožným magorem Čamrákem, takže aftarakšan bude jistosvatě ve velikém stylu za cinkotu žejdlíků v mlhavém oparu a hubyroztrhávajího pění jistýho hustýho pěvce.

[hr]

[url=www.bikebase.cz/racen.php?RACE&RACEID=151]Benešovské závody horských kol 2006[/url]
Nové a velmi pěkně udělané stránky pořadatele [url=www.kursport.cz]KUR Sport[/url]
Seriál [url=www.pekloseveru.cz]Kellys Peklo severu 2006[/url]

Miras Třešňák
Grupa před Benešovem
Áda s hlídačem a s mim dresem :)
Odbočka před panelkou - 1. změna
Blátoliz v rokli
Romanos a ostatní radši po svejch - Myšur tady prej bude dělat nějakou dřevěnou lávkku
Korýtko před zahrádkářskejma koloniema - letos se to už fakt projet nedá..
Změna za koloniema..
Výjezd na bikrosku - i s letadlem
Druhá část bikrosky

images/ga_level.png 2.69   images/ga_count.png 118

Benešovské závody horských kol 2006 - pozvánka na novou tra

TitulekAutorDatum

© Bikebase.cz 2007 – Bikebase systém pro prezentaci závodníků a vyhodnocování výsledků s okamžitým zveřejněním na internetu. Právě nás tu je: 0
Autor projektu: Aleš Gregor, graphics: Michal Mach, coder: REDY TUGO images/rss.gif